4 mar 2015

haul kosmetyczny!


 Siemka Wszystkim :D, Dziś przychodzę do Was z krótkim houlem kosmetycznym . Chciałam Was znów serdecznie przeprosić za moją nie obecność. Nie przeciągając :D
No to zaczynajmy !!!


1. Pewnie zastanawiacie się co to jest za kulka . Jest to pomadka nawilżająca do ust , mam już ją 2tygodnie i jestem  z niej bardzo zadowolona, bardzo wydajna i pozostawia połysk na ustach. Biedronkowy eos   za jakieś 10zł.



Następną rzeczą jest tusz do rzęs z firmy golden rose , jeszcze go nie używałam więc zrobię recenzję na jego temat . Ogólnie myślałam o czymś takim jak ulubieńcy i nie ulubieńcy dajcie znać w kom czy wam , się takie coś podoba.?
Tusz do rzęs kosztował koło 15zł przy stoisku golden rose 

Kolejną rzeczą jest znów balsam do ust który pachnie jak balonowa guma mniaam
mam ochotę ją zjeść , Fajnie nawilża jej cena w rossmannie wynosi koło 3,50zł


I dwiema ostatnimi rzeczami są dwa lakiery do paznokci jeden z golden rose a drugi z firmy selene 
ich cena wynosiła około 5 zł



Mam nadzieje że się podobało zapraszam do obserwacji :D

1 komentarz:

  1. Ta bananowa pomadka do ust musi byc niesamowita! uwielbiam banany pod kazda postacia hahaha buziaki
    Poklikasz u mnie w linki?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/03/sheinside-cooperation.html

    OdpowiedzUsuń