17 sty 2015

Q&a pytania i odpowiedzi :D

Hej Wam :D. Dziś przychodzę z Q&a. 



1.Co robisz jak masz zły humor ?

Jem lody , próbuje nie myśleć o tym co mnie tak dołuje  , spędzam czas ze znajomymi :D


2.Lubisz spotykać się ze znajomymi ?

No pewnie że tak  :D

3.Imiona przyjaciółek ?

Dominika i Monika <3





4.Ulubiony kolor ?

Moim ulubionym kolorem jest Miętowy *.*



5.Jak ma na imię twoje rodzeństwo ? (Jak oczywiście masz)

Tak, mam rodzeństwo, starszego brata Sebastiana



6.Twoje ulubione Danie?

Zupa pomidorowa , Pizza , 


7.Hobby ?

Moim hobby jest sport, interesuję się też wszystkim co jest związane z kosmetologią 


8.Masz zwierzątko ?

Miałam psa , ale aktualnie nie mam zwierzątka




9.Co robisz w wolnym czasie ?

Pisze posta na bloga , spotykam się z przyjaciółmi 



10.Mieszka z obojgiem rodziców, czy tylko z jednym?

Tak mieszkam z obojgiem rodziców


11, Ubierasz się zgodnie z modą czy masz własny styl?

Mam własny styl , niekiedy zgodnie z modą ale to rzadkość

12,Udajesz przed znajomymi kogoś innego?

Nie , ponieważ mam taką zasadę że jak ktoś mnie nie polubi taką jaka jestem to po prostu mam tą osobę gdzieś 

13. Wolisz Nk czy  Facebook

Oczywiście że  Facebooka



14.Jakiego rodzaju muzyki słuchasz

Zależy wszystkiego po trochu , Pop ,Rap , Hip-hop, nawet disco polo :D





15Uważasz ,ze słuchanie Gangam Style ,ona tańczy dla mnie i innych pseudo ,,hitów" jest żałosne?

Nie ponieważ każdy słucha tego co lubi 


16. Wolisz okropny skwar czy straszny mróz?

Okropny skwar ponieważ może się ochłodzić w basenie ze znajomymi 





17.Istnieje przyjaźń damsko- męska ? 

Moim zdanie tak , sama mam taką przyjaźń :D Taki Mati :D


1 komentarz: