16 sty 2015

Podsumowanie Roku 2014.

Hej Wam wszystkim ;D. Dziś przychodzę z podsumowanie roku 2014. Był to dla mnie troszkę nie przyjemny rok. Ale było więcej tych wesołych rzeczy. No to zaczynamy:

*Pierwszą rzeczą był koncert Dawida Kwiatkowskiego,  
* poznałam dużo wspaniałych osób takich jak Ola , Patryka,Żaneta , Paweł , Patryk i wiele innych  

*Wakacje będą nie zapomniane ponieważ byłam na weekendzie z Dominiką i była tam śmieszna sytuacja bo karczma wjechała w jodłę :D 
*Codzienne wizyty na basenie *.* <3 oczywiście w wakacje 
*Zbieranie jagód z Agnieszką <3
 * Najlepsze ognisko 4ever <333

No i w sumie to tyle jeśli chodzi o podsumowanie roku <3 mam nadzieje że się podobało :* 

3 komentarze:

  1. Jak na podsumowanie roku, to trochę skromnie. Na ogół rozpiski o wydarzeniach z całego roku są długie i pełne zdjęć,

    Koza z http://niewiernykoza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego że nie lubię jak mi się robi zdjęcia skromnie ponieważ nic szczególnego się nie stało w roku 2014 :D

      Usuń
  2. Bardzo fajne podsumowanie roku.
    Pozdrawiam
    http://pauline-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń